Naar Navarrete - Reisverslag uit Navarrete, Spanje van Marga Smulders - WaarBenJij.nu Naar Navarrete - Reisverslag uit Navarrete, Spanje van Marga Smulders - WaarBenJij.nu

Naar Navarrete

Door: Marga

Blijf op de hoogte en volg Marga

28 September 2016 | Spanje, Navarrete

Vandaag al weer vroeg vertrokken uit Logrono. Gelopen met een Nieuw Zeelander. Dus nu is me duidelijk gemaakt dat Nieuw-Zeeland echt veel mooier is en een beter klimaat heeft dan Australië. En dat er ook minder gevaarlijke dieren zoals slangen, krokodillen en giftige spinnen zijn. Wonderlijke voorlichting heb ik gehad. Ondertussen liepen wij door gemaaide velden afgewisseld met druivenvelden (die nu goed rijp) zijn. Heerlijk, want al het fruit is nu lekker rijp. Ondertussen worden wij al de "dutch" genoemd. En probeert iedereen onze namen te onthouden. Marga is nog te doen maar Stijn is toch een moeilijkheidsgraad. Vandaag hebben we 30 km gelopen en iedereen komt vermoeid de slaapzaal in lopen. Ik heb geluk. Aangezien ze Stijn niet meer in het bovenbed willen duwen krijg ik vandaag het bed naast haar. Je kunt je niet voorstellen hoe gelukkig je kunt zijn met een onderbed.

De sfeer is super gezellig. Nu ik dit bericht lig te typen komt de een na de ander zuchtend en kreunend in bed liggen. Effen de benen omhoog en daarna douchen. Leuk hoe blij iedereen wordt van deze kleine luxe. Nog even de dag overdenken en doorspreken met de binnenkomers. De uitzichten zijn overweldigend en er wordt veel gelachen. Alle voeten worden dagelijks nog besproken maar gelukkig heb ik nergens last van en kan ik enorm genieten. En als ik s'avonds in bed lig is het leuk om alle berichtjes te lezen. Leuk dat iedereen zo mee leeft.

Bedankt voor de leuke ondersteuningen en ik geniet van elke stap. Ik geniet enorm.

Tags: druiven

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marga

Actief sinds 18 Sept. 2016
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 21129

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2018 - 18 September 2018

Peru 2018

05 September 2017 - 21 September 2017

Van Porto naar Santiago 2017

20 September 2016 - 01 November 2016

Camino Marga en Stijn 2016

Landen bezocht: