Een lange etappe - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Marga Smulders - WaarBenJij.nu Een lange etappe - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Marga Smulders - WaarBenJij.nu

Een lange etappe

Door: Marga

Blijf op de hoogte en volg Marga

27 September 2016 | Spanje, Logroño

De omgeving is hier zo mooi en zeker omdat we gaan lopen bij zonsopgang. Erg vroeg dus. Vandaag 7 uur gelopen en dan is het zwaar. Toch gaat alles prima. Nu lekker pincho's gegeten met Rioja wijn. Volgens Kees Stravens is deze wijn niet goed, maar wij hebben er niet eens koppijn van, dus het zal wel meevallen. Ons Engels gaat steeds gemakkelijker. En volgens de Amerikanen uit Washington spreken we geweldig Engels. Politiek, geloof en de gezondheidszorg. Alles wordt besproken, goed voor Jelle om te weten als ie straks naar Amerika gaat.

De papiertjes onder de stenen die we onderweg zien, zijn de intenties waar mensen voor lopen. Bijzonder om dit te zien, als je briefjes leest dat mensen lopen omdat ze geliefden verloren hebben. Of graag een geliefde willen hebben.

Het is half elf en het licht gaat uit dus: slaap lekker en xxx!

• 28 September 2016 - 16:01

Petra:

Halllo Marga /Stijn
    leuk om jullie verhalen zo te lezen,een heel mooie en indruk wekkende wandeling zo te lezen.
    .geniet er nog van. groetjes arnoud en petra

Tags: briefjes