Naar Hontanas - Reisverslag uit Hontanas, Spanje van Marga Smulders - WaarBenJij.nu Naar Hontanas - Reisverslag uit Hontanas, Spanje van Marga Smulders - WaarBenJij.nu

Naar Hontanas

Door: Marga

Blijf op de hoogte en volg Marga

04 Oktober 2016 | Spanje, Hontanas

Vandaag weer flink gewandeld naar Hontanas. Super mooi weer nog steeds. 's Morgens als we in het donker vertrekken is het wel koud en nog moeilijk de pijlen en tekens te zoeken ( weet inmiddels dat het holden arrows zijn in het Engels) maar als de zon op komt gaat het goed. Vandaag veel samen gelopen met Italianen die met veel gebaren en hard roepen iets uit proberen te leggen. Het landschap is mooi: pas gemaald graan en bolle zonnebloemen die ontzettend groot zijn en al zover gedroogd (zie foto) dat de wind in de bladeren een mooi geritsel geeft. Stijn was zo ontzettend moe dat ze dit niet eens meer merkte. Wat ook heel indrukwekkend was dat ik boven op een net beklommen berg zo'n bijzonder uitzicht had over het dal en als je dan toch moet wachten is dat wel heel relaxed. Ze noemen dit de mesten (van die graanvelden). Nu gaan ze ook nog wat gitaar naast ons zitten spelen. Wat leuk klinkt, met iemand die leuk zingt.
Een gezellig sfeertje ontstaat uit het niets.

• 06 Oktober 2016 - 21:46

Sietske:

Mam, wat geweldig wat je aan het doen bent!! Wat een gaaf avontuur, mooie indrukken en leuk alle wereldreizigers die je tegenkomt. Een prachtige tocht.. wie weet reis ik je nog een keer achterna!

• 06 Oktober 2016 - 21:47

Sietske:

Ohja.. en ik ben super trots op je!!

Tags: Gitaar, Italianen