Achter Stijn aan - Reisverslag uit Bustillo del Páramo, Spanje van Marga Smulders - WaarBenJij.nu Achter Stijn aan - Reisverslag uit Bustillo del Páramo, Spanje van Marga Smulders - WaarBenJij.nu

Achter Stijn aan

Door: Marga

Blijf op de hoogte en volg Marga

11 Oktober 2016 | Spanje, Bustillo del Páramo

Vandaag 29,8 km gelopen, pas laat binnen want we wilden graag Leon nog bij daglicht zien en niet in donker, want meestal vertrekken we in het donker. We hebben de orginele route genomen om de snelweg te vermijden. Gevolg: weinig shops of bars onderweg en als we ze wel tegen kwamen waren ze gesloten. Dus: doorlopen zonder eten, alleen water. Ik had nog wel een stuk droge worst bij me. Terwijl ik die zocht in mijn backpack vond ik nog wat gebrande nootjes. Maar Stijn was al doorgelopen. De worst is gedeeld met de anderen, die ook weinig bij zich hadden. Geruild tegen een wortel. Maar Stijn was al zover weg dat het niet handig was die te bewaren, dus opgegeten en een race achter Stijn aan, die gefrustreerd liep te mopperen en daardoor flink de sokken erin had. Ja hoor, na bijna 3km heb ik haar ingehaald en kon ik haar de gebrande zaadjes geven. Daarna nog effen doorstomen naar het volgende dorp. Daar zijn Stijn en ik elkaar effen kwijt geraakt. -Opmerking Kees: Stijn stuurde vervolgens een mailtje naar Marga met de heldere tekst: Ik ben linksaf gegaan, en jij?-
Maar er was eten. We hebben allebei eerst maar gegeten en elkaar toen weer opgezocht. Na de maaltijd zijn we vol goede moed weer verder gedaan omdat de zon weg was. En morgen is er regen voorspeld en er staat ons een hele lange tocht te wachten. Hier hebben we vandaag alvast 10 km van gelopen. Dus dan zijn we hopelijk binnen voor de echte bui los barst. Nu douchen en een wijntje en daarna eten en lekker samen met de anderen bijkletsen

  • 12 Oktober 2016 - 00:44

    Marieke:

    Wat n bijzondere tocht is het toch. Mooi !!! Begrijp dat het goed gaat met jullie. Hou vol . Blijf jullie volgen. Dat is echt leuk. Nog n fijne tijd samen !!

  • 12 Oktober 2016 - 07:55

    Karin:

    Wow wat een reis en wat een verhalen steeds! Geweldig om te lezen en wat doe je get super Marga. Je bent echt een bikkel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marga

Actief sinds 18 Sept. 2016
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 21110

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2018 - 18 September 2018

Peru 2018

05 September 2017 - 21 September 2017

Van Porto naar Santiago 2017

20 September 2016 - 01 November 2016

Camino Marga en Stijn 2016

Landen bezocht: