Feestdag in Spanje - Reisverslag uit Astorga, Spanje van Marga Smulders - WaarBenJij.nu Feestdag in Spanje - Reisverslag uit Astorga, Spanje van Marga Smulders - WaarBenJij.nu

Feestdag in Spanje

Door: Marga

Blijf op de hoogte en volg Marga

12 Oktober 2016 | Spanje, Astorga

Zitten nu in een klooster (zie foto) aan een gezamenlijke maaltijd: iedereen levert iets. Chips, chocolade en Chinese soep zonder zout met chili erin. Prima, want het was vandaag een regenachtige dag en daarom hadden we gisteren meer gelopen. Feestdag hier vandaag, dus dichte winkels en eettentjes dus iedereen schraapt alles bij elkaar. Ook gezellig.
Een oud klooster, nu beheerd door vrijwilligers uit Trier (Duitsland). We hebben daarnet een Gaudi paleis bekeken en de kathedraal (elke kathedraal die we tegenkomen moest weer groter zijn).
Nu gaan we eten.

Lekker slaperig van de hoeveelheid wijn ga ik weer op tijd slapen, want ook morgen wordt het regenachtig. Ik heb mijn poncho thuis gelaten want die was te zwaar. Dus ik heb alleen een Wibra poncho van 1 euro. Dus ik ben benieuwd. Welterusten

• 14 Oktober 2016 - 08:21

Karin:

Hey lieve bikkel,

Heel veel succes vandaag en hoop dat de poncho het houdt!
    Anders die van de Action proberen als je er een tegenkomt

• 14 Oktober 2016 - 08:22

Karin: