Naar Los Arcos - Reisverslag uit Los Arcos, Spanje van Marga Smulders - WaarBenJij.nu Naar Los Arcos - Reisverslag uit Los Arcos, Spanje van Marga Smulders - WaarBenJij.nu

Naar Los Arcos

Door: Marga

Blijf op de hoogte en volg Marga

26 September 2016 | Spanje, Los Arcos

Vandaag weer mooi weer gehad. Een hele mooie tocht door pas gemaaide velden. Normaal staat het koren en graan hoog waardoor het erg snel saai wordt, maar nu zie je deze velden afgewisseld met druivenvelden op een rooie berggrond en dan weer omgeploegd land. Dit geeft zelfs een zeer gevarieerd uitzicht. Al vroeg in de ochtend kwamen we langs de wijnfontein. Dus flesje gevuld voor bij de lunch. Flink doorgelopen omdat het te warm zou worden: er is weinig schaduw te vinden hier onderweg. Aangezien op zo'n slaapzaal al vroeg gerommeld wordt is iedereen op tijd op (voor 8.00u moet je eruit zijn). Nu aan de sangria met olijven, na een stevige lunch die we meegesjouwd hadden vanuit de vorige slaapplaats. Nu sangria, benen omhoog en voeten laten drogen, want bij deze temperaturen loop je makkelijk blaren. Maar alles gaat goed. Stijn heeft vandaag ook fantastisch gelopen, dus het gaat prima hier.

O ja, Kees wil jij Hans en Lia ook iets melden want Hans zijn stokken zijn ideaal en Lia's tips gebruik ik ook veel.

Morgen naar Logrono: 28 km kuitenbijter doordat het steeds omhoog en omlaag gaat.

• 27 September 2016 - 07:15

Karin:

Hey kanjers,

Wat ziet dit er goed uit en wat een pachtige foto's! Het moet voor jullie een geweldig mooie ervaring zijn als ik de plaatjes zo zie!!
    Goeie reis verder ennne.... Wij lezen en ( reizen) heel graag mee op deze manier........

Groeten, Willem en Karin

• 27 September 2016 - 17:58

Anton En Trudy:

Hoi Marga en Stijn,

Leuke verslagen en mooie foto's .
    Het is echt genieten heel veel plezier nog

Groet Anton en Trudy

• 27 September 2016 - 19:06

Hans Van Eersel:

Hola Camino Dames wat is het fantastisch om jullie zo goed te zien lopen in een zeer mooie omgeving en
    volgengs mij gaat het ook voorvarend als ik de foto,s zie en jullie verslagen lees,ik krijg opzeker alweer heimwee maar goed misschien weer plannen maken voor een nieuwe Camino,wij blijven jullie op de voet volgen(wandelaars jargon) Buen Camino en Hasta Luego.

• 27 September 2016 - 19:31

Lia :

Hoi Marga en Stijn, wat boffen jullie met het mooie weer; vandaag op naar Logrono, ik proef nog steeds de lekkere tapas en Rioja wijn, ik toast vanavond op jullie met een lekker glas, ga zo door en tijd genoeg, neem een rustdag in Burgos en Leon. leuk he zo,n internationaal gezelschap. Salud en Ola; Buen Camino. Saludos cordiales. Lia

• 27 September 2016 - 20:50

Wieteke:

He Mam en Stijn! Hier ook maar eens reageren. Zie dat jullie lekker aan de wandel zijn. Mooie foto's zeg! Veel succes nog! Liefs Wiet

• 28 September 2016 - 15:26

Ruud:

Prachtig daar. Fijn dat ik zo een beetje mee kan genieten.
    Geniet van alle contacten.
    Gr Ruud

Tags: Hans, Lia