Rustdag in Burgos - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Marga Smulders - WaarBenJij.nu Rustdag in Burgos - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Marga Smulders - WaarBenJij.nu

Rustdag in Burgos

Door: Marga

Blijf op de hoogte en volg Marga

03 Oktober 2016 | Spanje, Burgos

Goede morgen: koffietijd in Burgos. Vandaag rustdag in een supermooie stad. De mis (een gedeelte ervan zo'n gregoriaanse van 2 uur) hebben we al achter de rug. Heb een goeie overdenking gedaan over jullie. Hopelijk voelen jullie straks alle kracht en anders heeft ie mijn overdenking (devotie) niet gehoord. Het lopen gaat me goed af maar af en toe voel ik mijn knie, want het is wel veel dalen en klimmen. En het pad is vaak kiezels of gewone bergkeien. Maar ik kom vaak anderen tegen omdat de tempo's toch wat verschillen ( de leeftijden ook, want ik loop over 15 jaar ook niet meer zo denk ik). Maar we lachen veel af, ook tranen bij sommigen maar iedereen steunt elkaar geweldig. Nou groetjes want anders is jullie koffie koud. Breno dias.

Tags: koffie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marga

Actief sinds 18 Sept. 2016
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 21137

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2018 - 18 September 2018

Peru 2018

05 September 2017 - 21 September 2017

Van Porto naar Santiago 2017

20 September 2016 - 01 November 2016

Camino Marga en Stijn 2016

Landen bezocht: