Rustdag in Burgos - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Marga Smulders - WaarBenJij.nu Rustdag in Burgos - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Marga Smulders - WaarBenJij.nu

Rustdag in Burgos

Door: Marga

Blijf op de hoogte en volg Marga

03 Oktober 2016 | Spanje, Burgos

Goede morgen: koffietijd in Burgos. Vandaag rustdag in een supermooie stad. De mis (een gedeelte ervan zo'n gregoriaanse van 2 uur) hebben we al achter de rug. Heb een goeie overdenking gedaan over jullie. Hopelijk voelen jullie straks alle kracht en anders heeft ie mijn overdenking (devotie) niet gehoord. Het lopen gaat me goed af maar af en toe voel ik mijn knie, want het is wel veel dalen en klimmen. En het pad is vaak kiezels of gewone bergkeien. Maar ik kom vaak anderen tegen omdat de tempo's toch wat verschillen ( de leeftijden ook, want ik loop over 15 jaar ook niet meer zo denk ik). Maar we lachen veel af, ook tranen bij sommigen maar iedereen steunt elkaar geweldig. Nou groetjes want anders is jullie koffie koud. Breno dias.

Tags: koffie