Nog 20 km, in O Pino! - Reisverslag uit O Pino, Spanje van Marga Smulders - WaarBenJij.nu Nog 20 km, in O Pino! - Reisverslag uit O Pino, Spanje van Marga Smulders - WaarBenJij.nu

Nog 20 km, in O Pino!

Door: Marga

Blijf op de hoogte en volg Marga

21 Oktober 2016 | Spanje, O Pino

20 km voor Santiago. Top-weer gehad dus lekker aan de wandel geweest. Mooie omgeving, nog wel wat heuvelachtig, maar we hebben veel hoger gezeten en toen was de temperatuur dus veel lager. Maar nu kan ik mijn was weer gewoon aan mijn rugzak laten drogen. Iedereen loopt met handdoek en onderbroek vastgeknoopt aan de rugzak en na een paar uur kun je je was weer opbergen. En vandaag hebben we zelfs heerlijk kunnen uitrusten op een pleintje in de zon na de lunch. 't Lijkt wel zomer hier. Door dit tutten waren we pas laat weer op gang en toen we bij de auberge kwamen bleek deze gesloten. Bij de volgende konden we geen eten meer krijgen en we zouden dus terug moeten voor het eten. Dus dan maar door. Stijn heeft wel 7 keer geteld hoeveel km ze dan had gelopen maar 't werden er toch niet minder door. En, ja hoor, tegen kwart voor 8 kwamen we aan in een stadje. In het bos ervoor begon het al aardig te schemeren. Vlak voor we bij de auberge aan kwamen kwamen we de Australiërs tegen waar we mee gestart zijn. En hun voorstel lijkt ons ook wel leuk: met z'n allen tegelijk Santiago in lopen. We gaan 't zien. Het licht is al weer uit op de slaapzaal en ik lig weer op het bovenbed mee te wiebelen op het hoesten en bewegen van Stijn. Wist je trouwens dat als je ouder wordt, je dan juist 's nachts moet gaan plassen. Wat ik allemaal niet leer in deze weken !!!!