De tweede loopdag - Reisverslag uit Viana do Castelo, Portugal van Marga Smulders - WaarBenJij.nu De tweede loopdag - Reisverslag uit Viana do Castelo, Portugal van Marga Smulders - WaarBenJij.nu

De tweede loopdag

Blijf op de hoogte en volg Marga

08 September 2017 | Portugal, Viana do Castelo

Vandaag gelopen naar Vila del conda. Wat ons opvalt is de verscheidenheid aan toiletten. In een park in Porto hebben we een geweldig luxe exemplaar gehad. Super betegeld. Bijna een twee persoons balzaal. Zo mooi ouderwets dat we deze vol bewondering op de foto wilde zetten, wat dan weer verwonderde gezichten opleverde van de mensen die daar ook aanwezig waren. Later op de tocht werden de toiletten normaler van afmeting. Daar hebben we dan ook maar geen foto's van gemaakt.
Op de 2e wandeldag hebben we eerst lang langs de oceaan gewandeld. Marieke liep voor het eerst als wandelende waslijn rond wat toch even wennen was. Om duidelijk te maken wat er allemaal aan haar rugzak hing werden de onderbroeken (zeker geen sloggieslips) eens uitgebreid getoond voor de foto die aan haar familie werd gestuurd. Je kon wachten op de reacties. Na een heerlijke dag wandelen in het zonnetje langs de oceaan, kwamen we het laatste stukje -doordat de golfbaan langs de oceaan lag- een stuk door het binnenland. Verwend als we zijn waren we dat gauw beu en hebben een hotel gevonden om te verblijven. En daar was een bad .... heerlijk in gelegen . Daarna Marieke in bad .... helemaal genietend en doorgewarmd wilde Marieke uit bad stappen ..... maar stapte met haar voeten in het water wat via de riolering in het midden van de badkamer via een putje omhoog borrelde. Met gevolg...natte voeten en dweilen... Dus alle handdoeken op de grond. Hoezo luxe hotel. Dweilend in bh na zo' n dag ....niet alles is een feest.

• 10 September 2017 - 10:00

Trudy Brokx:

Hoi Marga en Marieke,

Leuk om jullie verhalen te lezen, het lijkt me een mooie ervaring.
    Heel veel plezier en geniet er samen van groetjes Trudy

• 10 September 2017 - 18:29

Doreth Berendse :

Hoi M en M
    Hartstikke knap van jullie om zo ver te wandelen! Leuk om jullie ervaringen te horen. Nog veel plezier samen